mitt höstlov (kortfattat)

Fredag 23/10

Orkade inte skolan så sjukanmälde mig själv och sen slöade jag runt i stan som inte hade öppnat än (asså buktikerna och så) för jag kunde inte vara hemma...
Träffade Jossan och åt lunch i Forum. Vi pratade även med Bobby innan en annan filur kom vid halv 3 - 3. (Jennifer,Hanna,Signe&Michelle hade även de kommit nu). Sen slappade jag på kvällen.

Lördag 24/10

Åkte till Jennifer och sov där med lite folk (hanna,jossan,fanny&carro. eller carro gick hem innan och sov inte där).
Hanna var inte med för hon mådde dåligt och de andra jag åkte med höll på att missa tåget medans jag var jättepunktlig haha.

Söndag 25/10

Vi höll på att missa tåget jag&hanna för vi hoppade av på fel station.
Jag var skabbigast och sen åkte alla tillbaka till sthlm förutom jennifer (fanny och jossan åkte innan mig&hanna men vi letade upp dem). Såg Foki också hihi.
Så drog vi till donken och sen träffade vi hÅcker som är mer rÅcker än rå sÅcker och lite annat bra folk.

Måndag 26/10

Var på bio med Sofia och vi såg Fame. Jättebra och söt med en asfin låt som jag la ut här på bloggen också.
Hanna&Hanna sov hos mig också. Kollade på en gullisfilm.

Tisdag 27/10

Var hos Lisa med Alice,Hanna&Hanna och spelade spel och åt bullar. GOTT.
Sen åkte jag och hanna till åkersberga för att se emelie rida och sova hos henne. Jag och Emelie somnade typ i början av filmen (A cinderella story) medans hanna var vaken men sen gick vi alla och la oss.

Ondag 28/10

Hann typ bara komma hem fören jag skulle göra mig iordning och åka vidare. Var på halloweenkväll hos Fanny med Jossan,Hanna,Hanna,Emelie&Carro. Alla sov hos Fanny förutom Emelie och Carro. Jag var coolast i Fannys brorsas keps. Var uppe en ganska bra tag haha.

Torsdag 29/10

Åkte hem (tror inte jag gjorde nåt speciellt...) med Jossan och vi var trötta.

Fredag 30/10

Chillade och sov!! Behövligt. Kollade massa på tv&satt vid datorn och sånt slött.

Lördag 31/10

Var med Alice, hennes kusin Malvina & Olivia och träffade lite mysiga idoler och spelade in världens coolaste klipp! Uppskattat var det så tackar.

Söndag 1/11

Först forum med Hanna och sedan drog vi till hotellet och träffade mysisar. Mysigt va? Spelade in ännu en cool film (fast längre då)
Coolade oss i allmänhet.



tack hanna,hanna&alice för hjälpen att komma ihåg HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0