prrr.... eller nåt 8)

Hallåva!
Haft en nicedag i skolan faktiskt. Men det är grymt nice med helg även om planerna inte är... planerade (haha, dvs typ inga planer).
Om man jämför hur det är nu i skolan och i början så kan man knappt tro att jag det är samma klass som jag mådde så dåligt och var ledsen över.
Jag&Lovisa gick runt med låtsas piercing från lunchen och sen hade jag lite på datorkunskapen. För liten men SÅ NIIIIIICE. VILL HA.
På tal om piercing, träffade ju lite nice folk (bla alice,malvina,jennifer och så erik och nicklas) och nicklas piecing var sjukt snygg asså, GAAAH.

Snart ska jag kolla på utröstningen av idol, om jag vågar.
PUSSEN

Kommentarer
Postat av: h

oplanerade planer :D

2009-11-21 @ 12:19:12
Postat av: alice

Jag vill oxå pierca mej......................... men det kommer jag aldrig få, någonsin. hehe, men puss på dej <3

2009-11-22 @ 13:55:11
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0