life is life

Min dag har varit helt okej och för ett tag kändes allt faktiskt bra men sen helt plötsligt kände jag att nej.
Varför känner jag mig så jävla bortglömd också?
"Avundsjukan håller på att försvinna mer och mer" Visst, nu är den iaf tillbaka men det är ni som lockar fram den...
Plus att jag har drömt massa om folk som jag typ har gråtit över som varit helt okänsliga och så...

Shit happy inlägg typ såhär precis i början av min blogg också, hm bra....

Träffade iaf Hanna och Trassel på en liten promenad förut. Det var kallt ute.
Orkar inte göra engelskan heller...
Tycker att min gårdag var extremt värd och bra. "****....... UTTERPUNG" JA VAD ANNARS!? HAHA

Kommentarer
Postat av: hanna

gårdagen var ju allt annat än okej. EHEHEHEHE. så jävla najs. inte bara vi då, utan utterpungen också. fast han inte är bög. HEHE.

2009-10-12 @ 21:00:42
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: H

talk to me finast.

<3

Hoppas du hiner hem idag..

PUSS ÄLSKLING.

utterpung :D

2009-10-13 @ 12:38:17
URL: http://hlager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0