bara för min elin vill det

(kolla rubrik)

Hon har småtjatat på mig om att jag ska blogga. Känns ju lite onödigt för typ ingen verkar läsa och det är inget speciellt jag skriver om som jag vill spara. Ääääh ja men nu bloggar jag iaf liiiite :)

Börjar kännas som jul samtidigt som det känns så sjukt att året snart är slut, det började nyss känns det som! Och i skolan övar vi inför julavslutningen och lite lucia. Det är snö på marken och idag köpte jag och mamma min julklapp!! :D



Gillar denna bild, den är mys och elin är en sötbulle! :D


Update: Nu måste jag läsa ut "The Bell Jar". Bråttoooom!

Kommentarer
Postat av: Fanny

saknarey!

och jag gillar att läsa vad du gör!

2010-12-08 @ 22:38:56
URL: http://fzetterberg.blogg.se/
Postat av: eliin

BRA ATT DU BLOGGAR :D HAHA JAG GILLAR STARKT :D haha <3 snygg bild där by the way ;) hihii

2010-12-08 @ 23:48:26
URL: http://eelsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0