Min helg

Fredag

Åkte hem från skolan men hann bara hem var hemma 10 min och gick skyndade ner till bussen igen. Bussen var försenad så jag stod och frös. Sen på slussen byte jag till tub men den var dum och stod stilla jättelänge på centralen så jag tog blå linjen som tunnelbaneföraren föreslog till fridhemsplan och skulle åka en station tillbaka till st eriksplan men det slutade med att jag fick gå till st eriksplan, fortsätta till karlberg och sen tillbaka till st eriksplan för det blev ett missförstånd. Där var iaf Malvina, Alice & Malvinas klasskompis Moa :) Så var ju 4:an också försenad såklart.
Kom iaf till LD och det blev lite udda med Saade men vi hade det finers ändå. Och så träffade jag ju Jennifer, Fanny, Nina och födelsedagsbarnet Jossan och kramade lite på dem innan de skulle dra.

Lördag

Åkte till Alice. Pendeltåget dampade och var sent så jag stod och frös (såklart, jag har för lite varma kläder på mig). Var väldigt länge sen jag frös så mycket, om jag skulle stått ute lite längre skulle jag vara förfrusen och förlamad i fötterna. På pendeln var det iaf varmare.

På kvällen åt vi middag hos Alice, hon, jag och malvina och alice familj. Sen kom Moa till melodifestivalen. Vi gjorde varma hallon och kollade på mysisfilmer :)

Söndag

Vaknade av de två hundarna som Alice och Malvina råkar äga (min fina prins var så snäll). Åkte hem, SKABBIG. Morfar, moster och kusin var hos oss för vi skulle fira morfar som fyllt år.
Sen har jag kollar på "singing in the rain" med mina föräldrar också, ganska seg var den faktiskt...

Nu ska jag och mitt blöta nytvättade hår snart gå och sova. Börjar 11:50 imorrn vilket är najs.

PUSS

Kommentarer
Postat av: hanna

SEG?! SEG?!?!?!?!?!?!

:(

</3

haha.

den är ju UNDERBAR.

var såg du den någonstans?

2010-02-21 @ 23:06:01
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: alice

PRINS<3



det va jättemysigt att ha dej här hemma hos mej fanny lilla <3 puss

2010-02-22 @ 08:34:38
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0