happyness

Vill ni veta en sak? Klart ni vill!
Jo, idag har jag varit med världens finaste flicka. Hon är så fin ändå innifrån själen och ut. Vi har bara segat sönder hemma hos henne till tv:n och ätit pastahjul med bacon och ketchup men vet ni, det gör ingenting att vi bara slappat för det är så skönt att bara chilla med henne.
Jag pratar förstås om Alice! :)
Jag behöver dig&det du gör som gör mig såhär lycklig mer än du förstår, tack älsklingen.

Så nu mår jag jättebra, bättre än på länge.
Och imorrn ska jag träffa Fanny&Jossan, hihi. Det ska bli apkuuuul för det var ett tag sen känns det och de är så gulliga!

Jag är glad.
Puss

Kommentarer
Postat av: alice

nämen finaste du, jag är så lycklig att jag har dej och du får mej att må så bra!

jag älskar dej fanny <3

2010-03-06 @ 10:13:25
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: Siggi

Människor som gör en glad ÄGER!!

Vad härligt att du är glad! ;D

2010-03-06 @ 10:33:10
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0