prutt (det är svårt att komma på nån rubrik)

Haaaallå!
Jag har chillig vecka för vi har inga estetlektioner, tråkigt men skönt för då har vi korta dagar :D
T.ex. imorrn är jag helt ledig hihi.

VARNING VARNING Nu kommer ett väldigt intressant fakta! Jo, igår provade jag ballerina kladdkaka och det var SVINgoda! Speciellt med varm oboy (som jag provade till frukost).

Ett meddelande till Hanna (som tydligen också kollar min blogg varje dag, hihi): Vi måste ses och byta tillbaka våra saker. I need my shoes and shorts.

Over and out. For now.
PUSS

Kommentarer
Postat av: H

Ett medelande till fanny som tydligen inte skriver i sin blogg varje dag: Ja det tycker jag verkligen att vi mäste ! Och jag vill ha mina chinos & öhhhh vahetereee...... HM... sånna band... öh... HÄNGSLEN! haha :D

2010-03-17 @ 18:05:05
Postat av: hanna

hallååååååå. jag vill bara fråga varför ni inte har några estetlektioner? har typ inte estetarna i min skola heller den här veckan tror jag? :s

2010-03-17 @ 18:45:56
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0