den åttonde maj tvåtusentio

Idag har jag varit på Lovisas dansuppvisning (det löste sig tillslut). Var massor med småbarn som dansade men även folk i min ålder. Lovisa var duktig (hihi som hon alltid är). Sen köpte jag ett ljusblått nagellack från H&M som jag har på mig nu. Kollade massa klipp på datorn och åt chokladpudding. Nu sms:ar jag med Felicia (som vanligt). Vi pratar alltid om trevliga saker :)
Shit vad duktig jag har varit på att uppdatera idag haha.
Just nu är jag trött... Hörs, puss.





Och jag är fortfarande så trött på det här. Jag vet inte vad jag ska göra.
Måste jag gå fram till varenda en av er och säga till att jag finns, allting dödar mig smått innifrån.
Visa hellre för mycket än för lite hur ni känner.

Kommentarer
Postat av: hanna

hej fannybananpastej.

den rätten ska vara med i min framtida kokbok.

jag tänkte bara säga att du är fin.

och du kommer alltid finnas i mina ögon.

även om jag vet exakt vad du menar med det där på slutet,

jag känner mig också osynlig ibland.

vilket bara gör ännu mer att jag vill bort från allt.

bort från alla ögonblick då ingen verkar vilja ha mig med, då ingen verkar ens tänka tanken att jag skulle vilja vara där.

då vill jag inte vara där.

även om jag egentligen vill.

det där blev ju lite weird.

men jag älskar dig, fanny henriksson.

2010-05-09 @ 00:05:08
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag kommer alltid älska dig,

vill bara att du ska veta det. <3

2010-05-10 @ 08:19:55
URL: http://eemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0