ma day

Today it was nationella i matte A. Gick väl sådär men känner att jag borde få G i betyg även om det skulle gå sämst på nationella (min mattelärare sa det wiho, hope so)
Sen hade vi lite planering till majscenen, ojoj min klass har verkligen åsikter.

Sen hade vi ingen matte men vi pluggade till engelskaprovet som vi hade efteråt (det gick väl inte jättebra, typ sådär), duktiga vi är!
Efter engelskan var det gemensamsång och bla annat jag sjöng upp. Jag fick jättefin kritik, blev så sjukt glad (tack alla fina!) Och var nöjd själv :) Sjöng "What a wonderful world".

Hämtade även ut mina glasses (andra paret). De är typ mer diskreta men ganska najs.
Fick typ någon invite till voddler men fattar inget. EH ja.

Nu ska jag lägga in två fina låtar hihi. Pussen

Nu är vi lediga också.

Kommentarer
Postat av: jossan

fett najs med ledigt! :D höhö

2010-05-12 @ 23:33:00
URL: http://josefinjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0