Rolig helg

Varför jag fick så bråttom i lördags till bussen var för att jag skulle träffa Fanny&Emelie i stan. De mötte mig på slussen och sen kom Jossan och Johanna också! Vi åkte till Järna och åt på pizzerian sen hem till Fanny och hennes lilla söta hus. Sov där och hade det mys :)

Igår var jag i Eskilstuna (eller enköping som jag kallade det och höll på att skriva nu också) med de fina människorna. Såg på Dannys konsert, längesen sist så kulkul :) Orkade inte med signeringen så vi gick och åt och sen kaosade bussarna hem också (hade kaosat dit. Det slutade med en taxitur från södertälje till eskilstuna på SJs bekostnad YAY). Vi fick iaf vänta länge på bussen hem och Emelie och Fanny tog en annan buss till Södertälje. Men när vi väl på bussen smsade jag och Jossan med Fanny och gjorde roliga historier med deras smarta smilisar (JAG VILL HA EN IPHONE!!)
Väntar på maten!
I taxin (johanna är olagligt brun jämfört med mig ja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0