stonehead

Somnade igår först i min säng när jag kollade på en film och vaknade efter några timmar. Tog av de varma kläderna och tog på mig min sovtröja och gick och borsta tänderna. Sen när jag skulle somna mådde jag illa, skakade och hade ont i huvudet så tror att jag börjar bli sjuk.
Har iaf varit hos min fina Lovisa idag :) Åt mackor med chokladmarmelad, GOTT. Sen kollade vi på Wild Child och Solsidan ;D
Nu har jag ätit pizza och ska göra ett nytt försök på filmen jag skulle se igår (All about Steve). Den verkar riktigt rolig!

Kommentarer
Postat av: hanna

HEJ MIN KOMMENTERANDE TJEJ.

1. Blodpudding ska vara halvcirkelformat!!! Och så är det bara. Plus att de oftast är mycket hårdare när de är runda av någon anledning...

2. Dricker inte mjölk när jag är förkyld av den enkla anledningen att det är slembildande och slem är inte min favoritgrej direkt.

3. För att man ska läsa bildtexten innan man ser bilden... I alla fall just i det inlägget. Beror väl lite på vad det är för bild, höhö.



Som jag då skrev så var bilden undersidan av Golden Gate bridge, mannen!



Haha, inte så att jag tvunget vill hjälpa dig med matten, jag bara menar att jag kan, om du vill!



DU ÄR EN COOL TJEJ fAAAAAAAAnis!



Jor inglich iss dä bäzt!

2011-03-09 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0