my day

Hallå, shit vad duktig jag är på att uppdatera asså... HAHA.
Iaf, tog svinissprutan igår och har ont i armen idag... Var på This is it med mamma igår också. Den var bra, inte lika bra som alla framställt dig men bra var den absolut.

Idag så sjöng jag upp på sången, gick 100miljarder gånger bättre denna gång jämfört med förra även om jag failade hårt på andra versen, höhö. Fick grym respons och det kändes sjukt bra PUSS.

Hade även utvecklingsamtal i nästan en timme (!) och det kändes så grymt bra att säga "det är mycket bättre nu. jag har roligt varje dag" Visst kan jag väl vara ledsen/trött/sur/bad mood (haha) men ändå så finns den en liten stund, även om det bara skulle vara några sekunder, som jag skrattar eller känner mig glad. Och jag älskar det!

Sen var jag på maxi med Banana ♥

Nu ska jag nog snart faktiskt ta och sova så jag får sova lite bra iaf.
PUSS&GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0