weeeeek

Hey!
Datorn har lite problem ibland och vill inte lyda (ganska mycket senaste tiden) så har bara kollat det viktigaste och glömt att blogga.

Får bli en sammanfattning av veckan

Måndag: Skola, vanlig ganska lång dag men med dans då hihi.

Tisdag: Idrotten var fett chill för vi hade provsak en och en så alla andra bara lekte runt (vissa körde harry potter men ja). Mindre najs var att min lärare sa att det var okej att man gjorde nästa gång om man inte kände sig säker eller något för alla skulle ändå inte hinna. Och så var det 1 min kvar på lektionen och hon ropade in mig och jag sa "är det någon idé? det är ju bara en minut kvar" "ja vi kör på" säger hon och jag svarar att jag gärna gör nästa gång för jag har inte hunnit plugga tillräckligt. Då säger hon "Då blir det ett litet minus" fyfan vad sur jag blir för om jag skulle vara lite längre ner på listan och inte hunnit plugga (glömde papprena i skolan så kunde inte plugga) skulle jag sluppit minuset. AJA.....

Onsdag: Började 1 för vi hade ingen sång på morgonen. Onsdagarna som brukar vara långa (spec. med gemensamsång så vi slutar halv 5) var kort och bra. Hade knappt någon engelska så fick iof vänta på gemensamma sången typ en timme. På gemensamma sången sjöng jag upp "Fields of gold". Kändes väl sådär för jag tappade texten mycket och kände mig skakig men jag är inte jätteonöjd för jag tycker att jag utvecklats att våga. Skön känsla med allas blickar på en. Man får en kick på något sätt :)

Torsdag: Dans&teater. Improvisation och mask på teatern och det var kul. Sen hade jag sång utanför skolan på kvällen som gick sådär men det var ju LOOOV (fortfarande LOOV) :D.

Fredag: Chilldag typ. Busade lite med kissen som vanligt och hängde med min vän tv:n. Eh, nörd jagvet.

Idag: Farmor och morfar var här på påsklunch/middag. Sen fick jag ju påskägg, dumle&en chokladkanin påskhare också :)


PUSS om du orkade läsa!



Kommentarer
Postat av: emelie

svar: jaaaa! ses nån dag då? <3

2010-04-03 @ 23:36:04
URL: http://estark.blogg.se/
Postat av: alice

Puss på dej för att du bloggade <3

2010-04-04 @ 13:33:10
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: Siggi

Det är fan helt otroligt hur korkad Elin är... Helt cepeeee!

Vi måste höras angående veckan!!!! ;P

2010-04-04 @ 16:24:41
URL: http://siggitl.blogg.se/
Postat av: hanna

PUSSPUSSPUSSPUSS!

2010-04-04 @ 18:04:34
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: Victoria

tyckte det gick riktigt bra när du sjöng upp! jag älskar din röst!! Pusspuss:)

2010-04-07 @ 10:30:50
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0