frajdej

Fredag och sportlov!! :D
Jag är trött, som alltid på fredagar men glad ändå. Och imorrn ska jag träffa Lovisa hihi.

Igår på teatern spelade vi upp våra monologer och det gick bättre än jag trodde det skulle så jag är glaaaad för det :))))
Och Siggi masserade mig medans vi kollade på de andra (vår grupp var först) hihi. Fanny gillar massage, iaf skön massage! :)

Igår fyllde ju även filuren på bilden år. Länge sen, saknar dig. Ni förstår inte men det är okej för jag gör det iaf (haha skumt det blev) :)
24 år... Shit. Alltid känts som jag blir äldre men du kommer alltid vara 21.



Kommentarer
Postat av: Siggi

Hihi, trevligt att du gillade min massage ;D och din monolg var awesome ;)

2010-02-27 @ 19:28:40
URL: http://siggitl.blogg.se/
Postat av: Fanny

svar: Från JC! Fast jag köpte dom i somras. ;)

2010-02-28 @ 22:54:27
URL: http://fzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0