3/3 2010

jag är en nörd men nu har jag iaf fått mitt nördspel :)

Jag var på bio med mina finisar Lovisa&Felicia. Vi såg Valentine's day. SÅ söt och SÅ bra hihihii :)

Nu dampade How I met your mother men den slutade dampa en sekund innan det blev reklam... Hum smart.
Jag äter min middag nu kvart över 12 (y)
Och så fryser jag, brrr.

Jag minns vad jag gjorde förra året den 3 mars. Och vem som fyller år idag. "Din mössa matchar dina ögon" hm tack? Miss it anyway.


Nu ska jag hälsa på mr filt :)
PUSS



Kommentarer
Postat av: h

hahahaha va de sssdagen?

erik langar diss :( haha

2010-03-04 @ 17:43:20
Postat av: hanna

2010-03-05 @ 15:53:13
URL: http://h
Postat av: hanna

det där var min misslyckade kommentar. kul. eh. vet inte vad jag ville riktigt. skitsamma. JAJA. puss på dig. inte på någon annan. haha. hehe.

2010-03-05 @ 15:54:06
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0