freeeeeeeeeeefalling

Howdi! Idag var jag ledig! YIPPI

Just nu är jag trött. Trött på matteprojektsaken och även sovtrött. Vad har hänt med mig? Jag är trött halv 10 på kvällen! Och då vaknar jag tidigare än jag behöver. Men mest trött är jag på matten. Varför ska man göra extra mycket matte som något himla projekt bara för vi inte har några estetlektioner? De tar bort de bästa ämnena och tar till extra av ett DÅLIGT ämne!? Smart cookies? No.

Iaf. Var med Lovisa idag. Det var riktigt mysigt. Vi kollade gulliga kort på självaste Lovisa, åt på grillen (hon bjöd för hon var skyldig mig pengar, tack söt) och sen gick vi hem och kollade på en asbra film, nämligen "John Tucker must die". Gillar skarpt.

Var även på sången som gick okej. Låten är klurig men det är bättre än förra gången iaf.
Nej nu måste jag jobba på mattebajssaken! :(

PUSS

Bild från någongång i skolan.

Kommentarer
Postat av: Victoria

snygging du ääääär!

2010-03-25 @ 16:46:28
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0