Min helg

I fredags chillade jag bara.
I lördags därimot gick jag upp typ 9 för att åka till forum (vi hade med texad för han skulle klippa klorna så vi tig bussen, han jamade nästan hela tiden den lilla fegisen) där jag helt random träffade Jossan&Fanny! Vi fick varsin goodiebag och sen kollade vi affärer. Jag köpte en snygg tunika/tröjsak från New Yorker (kan visa bild imorrn) och sen så åt vi lunch på tacobar :D

Så drog Fanny&Jossan hem någongång och jag gick också hem. Men jag var bara hemma typ 20 min då jag packade, kollade sl och sen drog till Alice där hon, Malvina och Lisa var. De hämtade mig efter några kalla minuter på busshållplatsen :p Så gick vi och fotade i det fina vädret men med snö på marken men det blev fint ändååå :)

Jag & Malvina sov över hos Alice medans Lisa drog hem. Vi var jättetrötta på kvällen och somnade typ snabbt efter vi la oss i våra sängar (eller jag på min fina madrass iaf).

Idag så fick vi skjuts till stan och sen tog jag och Malvina tuben för att åka hem och Alice gick till Lisa.
När jag kom hem gjorde jag varm choklad på min superspis ♥

Nu vill jag sova för jag är trött, inte sovit så mycket denna helg.
Puss, bilder kommer imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0