små saker är också fina

HEJHOPP! Ny bloggkick för nu vet jag iaf att 3 läser min blogg hihihohohaha :D
Och eftersom de skrev så fina kommentarer ska jag nämna allihopa i detta inlägg (STATUUUUS)

(skiter i om folk tycker det är överdrivet för det är det inte för miiiiig)
Tack Victoria för hjälpen, du räddade hela min dag och mitt liv faktiskt (haha ♥)
Och Elin tack för du är så generös! :) ♥

Och Hanna, jag har inte heller några pyjamasbyxor! Skamligt av oss och pyjamasbyxorna att de inte har fångat oss. Sen vill jag gärna se på film med dig mysis :) ♥

Jag har kollat på film från jag och min bror var små :') Det känns så sjukt att det är jag, en liten Fanny hihi.
Sen är coolaste grejen att jag och min tjossilejdi har gått på samma dagis i typ 2 år utan att veta om det! Fick reda på det idag! Och vi spelade i samma fotbollslag i lågstadiet, STATUS! (fast det har vi vetat sen ettan)

Nu måste jag vara duktig tjej och läsa engelskahäftet som är tills imorrn.
Och imorrn har vi skolfoto!

PUSS&PYJAMAS

Kommentarer
Postat av: hanna

du vara sötfanny!! men jag tycker att du och jag och filmer (och kanske några pyjamasbyxor) kan ses någon gång?! :D <3

2010-11-18 @ 21:56:24
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0