If everyone cared and nobody cried

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Jossan
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma kanske?
3. Du fick SMS av: SL (haha) annars Zetterberg :)
4. Du kramade: Sussie


IDAG
5. Kläder: svarta lackleggings, svart linne, blå cardigan och vita mysstrumpor!
6. Bättre än igår: Nejdåå



IMORGON
7. Är det: Tisdag (var tvungen att kolla efter haha)
8. Planer: Plugga :(
9. Något tråkigt som händer imorgon: PLUGGA!



FAVORIT
10. Nummer: 8&25
11. Färg: Beror på men svart, blå och grön :)
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: Japp
14. Humör för tillfället?: Trött



FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse?: Kollade i min INTOUCHtidning :)
16. Vad åt du sist?: Chokladkaka :)
17. Vad irriterar du dig på?: Människor som får än att må dåligt
18. Tror du på distansförållanden?: Visst
19. Vem tänker du på just nu?: Fanny Zetterberg
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Det vet man aldrig!
21. Vart reste du sist?: Till och från Norrköping igår
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var på teater i Norrköping :)
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mest mamma
24. Ler du ofta?: Beror på men jooo det gör jag nog :)
25. Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Har aldrig sett en fallande stjärna men det skulle jag nog! :)
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen
28. Vilken färg har din tröja?: Linnet är svart och tröjan över är mörkblå



SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Jadå
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Det beror ju på



GLÄDJE

32. Är du en glad person?: beror också på men mest ja!
33. Vad gör dig glad?: Omtänksamma och roliga människor som bryr sig!34. Önskar du att du var lyckligare?: Brukar göra det ja men mår bättre nu än jag gjort på ganska länge så :)
35. Är lycka överskattat?: gud nej!!
36. Kan musik göra dig glad?: Yes




KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig" till dig?: jaa :D
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Det har jag
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Nej sådär... Skulle vara mysigt ♥
41. Är du kär?: Nej



HAT

42. Vem hatar du verkligen?: haha det vill du veta!
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej, Tror inte det...
44. Är du en mobbare?: nejnej! :)
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: SVAR JA
46. Har du blivit sviken någon gång?: Jodå



SKOLAN

47. Gillar du skolan?: oftast :)
48. Favoritämne?: Teater&sång/ensamble
49. Värsta ämne?:  Idrott&matte
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: jadå oftast!




Mina gullisar i skolan & en mosad jag :')


Kommentarer
Postat av: fanny

hihihi, varför tänkte du på mig?

Måste prata med dig sen! :D

2011-01-03 @ 18:42:34
URL: http://fzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0