NEW MOOOOOON

Hallå!
Hemma från new moon som jag var på med Hanna,Hanna&Carrå. Sjukt länge sen jag träffade Carrå också.
Filmen var sviinbra faktiskt!
Jag vågade inte dricka nåt av min BLODapelsin vitaminwell dricka för då skulle jag bli askissnödig (var redan lite när vi satt där) och det var ett smart drag, bra Fanny.
Bussen hem gick 01:15 och jag var inte ens rädd när jag satt där. *Klapp på axeln*

Nu borde jag faktiskt sova om jag ska orka upp imorrn.



och jag vill att du ska veta att jag är så glad att det är bättre mellan oss nu.

du ska veta hur dåligt jag mått över allt.
sanningen är att jag älskar dig och detta var bara onödigt och för långt.



Kommentarer
Postat av: C

Älskar dig med vet du väl.

2009-12-05 @ 20:59:45
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0