onsdag...

Hej, idag har varit väldigt blandad. Har hålligt på att somna men klarade mig faktiskt båda idag och igår haha.
Engelskaprovet gick sådär men brydde mig inte så mkt eftersom jag visste det eftersom jag inte pluggat ordentligt. Men sen var det uppsjungning på gemensamma sången. Där gick det år helvete, jag sjöng ju himlen är oskyldigt blå med ted gärdestad och tycker själv att det gick asdåligt. Orkade inte mer efter vi kört och det brast. Så min lärare ville prata med mig så jag nickade alldeles gråtande. Då gav alla mig värsta gruppkramen och kramade mig och var jättegulliga, värmde hela mitt hjärta.
Efter att ha pratat med min lärare och fått massa uppmuntran från folket så kändes det inte bra men definitivt bättre så tack.

Vill träffa min Fanny snart också! Och Emelie Gustavsson (det var typ 100 år sen! :(()


Kommentarer
Postat av: fanny

menar du mig Fanny?! (:

hihihi, jag vill träffa dig iaf! <3

2009-10-14 @ 22:08:31
URL: http://fzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0