söndag är det idag

Somnade typ halv 3 igår och gick upp vid 20 över 2 efter mamma kommit in och väckt mig vid 2. Nästan 12 timmar hade jag då sovit och det var länge sen. Gjort typ i stort sätt ingenting idag dåå.

Men nu borde jag ju gå och lägga mig för jag ska ju upp till skolan imorrn. Första skoldagen på året. Hur ska det gå?
Sen ville ju lite folk att jag skulle börja använda smilisar igen så blir väl det ibland då hihi. Har känt att ibland behövs det för att det inte ska låta så hårt :)
Absolut inte för många och mitt i allt för det blir fult.
Godnatt och så då.
Pussen

Kommentarer
Postat av: jennifer

wohooo fanny :D känner att du är duktiii !:D:D

2010-01-11 @ 00:57:23
URL: http://jnalci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0