vääääärmt äär det uuute

Hellådär.

Idag var jag i staden med fanny&jossan, wiiiie! Vi typ slöade runt i affärer först lite och sen på gatorna. Köpte lite på 7eleven och fotade lite. Fanny&Jossan testade någon Bungirunsak och jag fotade dem, hehehe.

Sen åkte jag hem och sen bil vidare till kusinerna för att fira moster. Det var riktigt mysigt faktiskt :) Åt, kollade fotboll och spelade något charaderfastmedord-spel som började på A men nu kommer jag inte ihåg vad det hette.... 8)

Nu chillar jag med musiiik ♥

Imorrn blir det typ landet igen. Pusshej.


En liten bild får ni hääär, fler finns på fb... SNART :)<3

Kommentarer
Postat av: alice

sv: det är du som är snygg som stryk unga dam :)

saknar dej <3

2010-07-20 @ 12:15:13
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: fanny

svar: jaa.. fan vi skulle ju gå tillsammans juu.. Men om du inte har någon annan som vill se den så kan jag gå med diiig!

2010-07-23 @ 17:20:25
URL: http://fzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0