In the library

Hallådär!
Just nu sitter jag i skolan, länge sen jag bloggade från skoldator. Egentligen slutar jag efter mentorstid/lunchen men idag är jag så extremt duktig och går på matteräknestuga! Mest tack vare mina fina klassmänniskor och framför allt Elin som tillochmed ska följa med mig. Stor puss till dig (fastän jag inte vet om du läser detta).

De här tangenterna är väldigt sega så jag får trycka hårt.
Och jag har extremt mycket träningsvärk i benen, rumpan och mest i ryggen. Mer än jag brukar ha. Känner mig som en gammal tant.

Jag har bestämt mig för att ta tag i skolan nu. Bort med IGvarningarna, jobba bättre (sa inte bra bara bättre höhö). Har tillochmed rensat och fixat i min väska (har ju efter typ mer än halva ettan skaffat en skolväska).

Och Hanna, jag har fixat en påse med kläder till dig höhö. Vi får träffas när vi båda är hemma och ge tillbaka för jag vill ha mina saker höhö. Call me sweet.

Nej, nu slutar Elin om mindre än en kvart, wiho.
PusshejDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0