tigeR

HAAAAAAAALLÅ!
Idag har jag haft showuppvisningssak, majscenen helt enkelt, i skolan :) Det har varit i stort sätt det som snurrat runt i huvudet ett tag nu (inte bara hihi). Det gick väl sådär men det var kuuul :) GO MUSIKAL. Hulkis och mamma hade tid att komma och kunde inte bjuda så många så det blev braa hihi.

I lördags på sommarkrysset brände jag mig i nacken och alla har kommenterat det hela tiden men det gör inte lika ont längre som det såg ut att göra och snart är det borta :D

Sen igår sprang vi på idrotten några kilometer och jag som är så otränad blev väldigt trött och dessutom vaknade jag med världens träningsvärk i vaderna buhu. Men jag fick VG på hjärtochlungräddnings-pratiskaprovet så HAPPY FANNY!

Imorrn är vi lediga, wihoo! Ska typ till Elin medn Felicia&Lovisa.

Puss&godnatt sen ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

svar: Robin ska sjunga med sitt band i kungsan på Måndag kl.18.00 typ! Vill du gå med mig?! :D (A) hihihi

2010-05-19 @ 23:22:48
URL: http://fzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0