Barnmusikal ♥

Hej!

Igår och idag hade vi föreställningar med barnmusikalen! Igår två st, båda var från Nacka :) Och idag för våra släktingar och så. Mamma, Pappa, Carin & min lilla syssling Lovisa kom och kollade! :) Lovisa var så söt och ville krama mig, hon hade sett framemot detta ända sen hon fick höra om den för några dar sen, gulle!
Hoppas det kommer upp bilder från idag för är helt annorlunda sminkad än igår. Ska försöka lägga upp skillnaderna om det kommer upp bilder! :)
Vill spela mer för denna gång (alltså hela barnmusikalen) var roligt! Roligare än majscenen och showcaset för nu var jag mer nöjd. Barn är så fruktansvärt söta ju!
Jag&min fina ros jag fick av mina föräldrar. Första blomman efter scenframträdande haha :') ♥

Kommentarer
Postat av: fanny

men jag vill se dig på scenen plutti! Saknar dig!!!!!

2011-04-05 @ 21:56:45
URL: http://fzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0