Idag är det första JULI

Hej!
Vaknade för en halvtimme sen av att mamma ringde. Vet inte vad det är men har vaknat jättesent nu på sommarlovet men I like it haha :D
Igår var jag med Elin, sista gången innan hon åker till Australien. Det känns inte som hon ska åka alls, högst i semester ett litet tag men inte ett helt år! Därimot kändes det för båda när vi skulle säga hej då, båda hade svårt att hålla igen gråten men vi sa bara ett vanligt hej då för vi har haft våra hejdå-prat och vi vet vad vi känner om våran underbara vänskap så: "Hej då, vi ses. Och hörs på sms såklart. Jag åker ju på tiisdag" Hon skulle till Västerås och ja hon är där nu ;)
I helgen ska jag nog till landet och fortsätta måla klart ena huset, lite najs för får lite pengar för det ;D

Sen vill jag träffa finis vänner också!
Vi hörs, PUSS.

Kommentarer
Postat av: fani

träääääffa miiiiig

2011-07-01 @ 22:50:42
URL: http://fzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0