min katt gäspade för x antal sekunder sedan

Kom fram till att jag inte hade några lektioner idag för engelskan var jag ledig från för jag hade nationella i onsdags och historian fick man göra hemma om man ville. På matten jobbar vi med nåt projekt som jag och Felicia måste göra tillsammans (för jag fattar inte det själv haha) och sen har vi inga estetlektioner pga intagningsproven som 95:orna är på i vår skola ;)
Så jag åkte till stadsbibloteket med Felicia och sen skulle jag klippa mig med elin men hade inte med min plånbok så fick åka och hämta den hemma och sen åka in igen. Lite krångelikrångel med kortet men tillslut åt vi lunch och sen gick vi och klippte oss (JÄTTEKORT JU, jämfört med hur långt jag hade :o!)
Nu ska jag käka halstabletter, prova anannaschipsen och dricka vatten! (Y)
PUSS&HELG PÅ ER ♥
texas är söt
elin ska till san diego, lycka till!

Kommentarer
Postat av: me

ANANASCHIPSEN VAR SJUKT ÄCKLIGA!!

2011-06-11 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0